piątek, 13 kwietnia 2012

Rozdział 2


Rozdział 2
*Oczami  Magdy*
Gdy Ala skończyła umawiać się z blondynem, zadzwonił mój telefon. Gdy spojrzałam na wyświetlacz zobaczyłam napis „Harry dzwoni”. Uśmiechnęłam się do pod nosem i odebrałam.
*rozmwa*
Ja : Cześć Harry.
Harry:  Heej. Mam taką propozycję..
J: hę?
H: Bo.. Niall i Alina wychodzą razem, a nam w domu będzie się nudzić. Jeśli masz czas  to może wpadłabyś do nas. Blondyn i Ala dołączyli by do nas później.
W tym momencie usłyszałam jak ktoś wyrywa telefon loczkowi.
- Będzie PARTY HARD!!! – tym ‘ktośkiem’ okazał się Zayn.
J: Spoko. A oni, w sensie, ze Niall i Alina już wiedzą?
H: Niall tak, a dla Aliny będzie to niespodzianka.
J: aa rozumiem. To o  której mam się zjawić. A i gdzie mam się zjawić?
H: o to się nie martw. Około 19-tej przyjadę po Ciebie.
J: Dobra. To do zobaczenia!
H: Pa
*Koniec rozmowy*
Muszę pomóc Alinie wybrać ciuchy na randkę czy spotkanie z Niallem. Po dokładnym przeszukaniu garderoby przyjaciółki wybrałyśmy ciekawy zestaw (http://republika.pl/blog_id_5058649/7848045/tr/komplet.jpg) . Nie chciała ubierać sukienki, bo to po prostu wypad do kawiarenki. Zrobiłam jej delikatny makijaż.  Alina gotowa. Za 10 minut będzie wychodzić, a wtedy ja znajdę czas, aby zabrać się za siebie.
 *Oczami Niall’a”
Jestem już na miejscu.  Starałem się przyjść prędzej, bo nie chciałem się spóźnić, jak miałem w zwyczaju. Chcę, nawet bardzo chcę ją poznać bliżej. Mimo, że rozmawialiśmy niecałą godzinę, Alina wydawała się miłą i sympatyczną dziewczyną. Jeszcze chwila… no dobra, kilka chwil. Przeszedłem pół godziny prędzej!
*pół godziny później*
-Cześć – przywitałem się.
-hejka. Długo czekałeś?
- Nie. Przyszedłem tu kilka minut przed Tobą – skłamałem.
- to dobrze.
Nasze spotkanie odbyło się w miłej atmosferze. Rozmawialiśmy o wszystkim i o niczym. Znudziło się nam siedzenie w jednym miejscu, a do naszej domówki  były jeszcze dwie godziny. Wybraliśmy się na  spacer po  parku.

*oczami Madzi*
Jest 18:15, muszę się przygotować. Z mojej szafy wygrzebałam fioletowe rurki, szarą koszulkę z jakimiś kolorowymi napisami. Do tego szare balerinki i czarny sweterek. Jeszcze makijaż, fryzura i gotowe.
Skończyłam! Sukces! O!! Harry przyjechał! Spokój, przecież to tylko Harry Styles z One Direction.
Ogarnij się Madzia!! Jezu… coś się ze mną dzieje.. gadam do siebie. Muszę zejść na dół… ale jeszcze ostatnia poprawka. Jest! W dół. Puka do drzwi!! Spokój! I koniec z rozmawianiem z samą sobą!!.
- Cześć, jesteś idealnie na czas – zachichotałam
- Siemka. Bo ja jestem idealny pod każdym względem! – powiedział z powagą… udawaną.
- Słodzisz sobie oj słodzisz – pokręciłam głową  - Ja jestem gotowa, możemy się zbierać.
Harry otworzył mi drzwi do samochodu. Droga zajęła nam 15 minut. Loczek zaparkował samochód. Ich dom, a raczej willa robi wrażenie.

*oczami Aliny*
- Mam dla Ciebie taką propozycję.. – zaczął Niall.
- tak?
- Chłopcy urządzają dzisiaj domówkę i powiedzieli mi, że jeśli się zgodzisz to mam Ciebie wziąć ze sobą. Co ty na to?
- Hmm.. propozycja dość kusząca, ale w domu mam Madzię..
- o nią się nie martw. Ona jest już u nas.
- aha…  dobra. Tylko się zastanawiam czemu nigdy nic nie wiem – zaśmiałam się
- takie życie. Zbierajmy się już.
Szliśmy około 10 minut. Doszliśmy pod dom chłopaków. Słychać było głośną muzykę. Zapowiadał się ciekawy wieczór…

_____________________________________________________________________________________


Przepraszam, że tak długo, ale nie miałam pomysłów ;)
Myślę, ze nie jest tragicznie... przepraszam za literówki i błędy ortograficzne, ale nie  mam cierpliwości sprawdzać xd
3 rozdział będzie prostszy do napisania, bo w końcu ma być 'Party Hard' :D

3 komentarze:

  1. super rozdział najlepszy jak do tej pory szybko dodawaj kolejny daj znać kedy bedzie pliss o dedykacje i zapraszam do siebie
    http://onedirectionhistorie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny, coś się dzieje :D,,, tylko mam jedną małą uwagę, jak piszesz nie możesz mieszać czasu teraźniejszego z przeszłym tak jak np. pierwsze zdania z "oczami Nialla",bo wtedy tworzą się błędny stylistyczne, jak to mój pan z polaka mówi.. Ale ogólnie cały rozdział naprawdę niezły..:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny !! Nie mam więcej słów . :)

    OdpowiedzUsuń