piątek, 4 maja 2012

Zawiesić czy nie zawiesić?

 Wydaje mi się, że nie ma sensu ciągnąć dalej tego  bloga. Nie mam pomysłów na stałe rozdziały, a jak już mam i są dodane o nikt tego nie czyta... no może 2 - 3 osoby.

Napiszcie (jeśli ktoś to przeczyta) czy jest sens aby ten blog  dalej istniał. Jeśli nie to go zawieszę na hmm.. 2 tygodnie. Przez ten czas napiszę sobie więcej rozdziałów w przód i jak wrócę nie będzie problemu.

Proszę, jeśli to czytasz to skomentuj, lub chociaż zagłosuj w ankiecie ;)

4 komentarze:

  1. no weź pliss nie zawieszaj nie wazne kiedy dodasz rozdziła ja i tak ciagle czekam i będe czekac czytam go i nie przestane pliss mogę polecić twojego bloga na swoim zapraszam do siebie onedirectionhistorie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zawieszaj . :( Jestem strasznie, strasznie, strasznie, strasznie, ... ciekawa co dalej . :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zawieszaj ! Oszalałaś !!! Pogięło Cię!! ( przepraszam troszkę mnie poniosło , ale to dla tego , że Uwielbiam twojego Bloga !!)
    Genialnie piszesz ! Rozdziały są mega ciekawe , no po prostu BOMBA !! <333

    Kemi ;*

    OdpowiedzUsuń